niedziela, 16 marca 2014

Nowe figurki!

Cześć wszystkim!
Dzisiaj wybrałam się do Smyka z myślą o zakupie nowych koni. Konie zakupiłam, co prawda tylko 2 ale i tak bardzo się cieszę. Dorwałam w swoje ręce ogiera Andaluzyjskiego oraz Arabskiego. Skoro wycofane modele stoją mi przed oczyma, to jak mogłabym je zignorować? :D Powyższe modele to sama klasyka gatunku, że tak powiem, a ja u siebie właśnie takiej klasyki mam nie za dużo.
*
Mój Andaluz był jedynym Andaluzem, który nadawał się do kupna. Reszta stała w tak okropnym stanie, że aż żal patrzeć. Każdy był albo obdrapany albo ubrudzony niewiadomego pochodzenia substancją. Szczerze mówiąc nie spodziewałabym się, że zapałam do niego tak wielką sympatią. Naprawdę godny polecenia model, jeden z lepszych Schleich'ów. :)





*
Na Arabka miałam już chęć od dawna. Strasznie podobał mi się ten typowo szczupaczy profil charakterystyczny dla jego rasy. Chciałam dokupić jeszcze klacz ale w ostatniej chwili się opanowałam. Najchętniej zabrałabym wszystkie Schleich'y ze sklepu. :D





*
Pochwalę się jeszcze, że udało mi się zgarnąć katalog 2014. Był ostatni a pierwszą stronę miał naderwaną ale jak ją podkleję taśmą to będzie jak nowy. :P


2 komentarze:

  1. Oj tak. Smyk to zło w świecie figurkowym. Każą płacić sobie dużo więcej od innych sklepów, a mają figurki w o wiele gorszym stanie, często tragicznym.

    Gratuluję nabytków i witam w świecie blogerskim.

    Pozdrawiam.

    damaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje koników :P Ja mam zamiar kupić ogiera arabskiego :)
    _________
    Zapraszam : http://andalusastable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń